Κατανοούμε ότι μερικές φορές οι πελάτες μπορεί να χρειαστεί να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους για διάφορους λόγους. Προσπαθούμε να κάνουμε τη διαδικασία ακύρωσης όσο το δυνατόν πιο εύκολη και χωρίς προβλήματα για τους πελάτες μας. Η πολιτική ακύρωσης μας έχει ως εξής:

1. Χρονοδιάγραμμα ακύρωσης παραγγελίας:

Οι πελάτες μπορούν να ακυρώσουν την παραγγελία τους ανά πάσα στιγμή πριν από την αποστολή της παραγγελίας. Αφού αποσταλεί η παραγγελία, δεν μπορεί να ακυρωθεί.

2. Διαδικασία ακύρωσης:

Οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας μέσω email ή τηλεφώνου για να ζητήσουν ακύρωση. Μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 6974188356 ή να μας στείλετε e-mail στο evelinshome@gmail.com.

3. Επιστροφές χρημάτων:

Το πλήρες ποσό που καταβλήθηκε από τον πελάτη θα επιστραφεί στον αρχικό τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Για παράδειγμα, στην περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα, θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.

4. Ειδικές παραγγελίες:

Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να θεωρηθούν ειδικές παραγγελίες και ενδέχεται να μην είναι επιλέξιμα για ακύρωση. Αυτά τα προϊόντα θα επισημαίνονται σαφώς ως τέτοια στον ιστότοπό μας.

5. Εξαιρέσεις:

Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να ακυρώσουμε μια παραγγελία λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων, όπως η μη διαθεσιμότητα του προϊόντος ή σφάλματα συστήματος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα ειδοποιήσουμε τον πελάτη το συντομότερο δυνατό και θα σας δώσουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων.